Kryetari i Qeverisë së Republikës së Maqedonisë së Veriut, Dimitar Kovaçevski, duke iu përgjigjur pyetjes së deputetëve në seancën e sotme parlamentare, foli për dinamikën e ndërtimit të projekteve më të mëdha që e pozicionojnë vendin tonë në hartën evropiane. Kryeministri theksoi se Qeveria është e përkushtuar për realizimin e ëndrrës dhjetëvjeçare të qytetarëve, për krijimin e një shteti modern me infrastrukturë të zhvilluar rrugore, e cila do ta fuqizojë Maqedoninë e Veriut në hartën ekonomike dhe investitore botërore rajonale dhe evropiane.
“Investimi në infrastrukturë është investim në zhvillimin e ekonomisë. Ne investojmë në projekte me të cilat jo vetëm stimulojmë zhvillimin ekonomik, por edhe e afrojmë vendin gjithnjë e më pranë BE-së dhe lidhjes me korridoret që nënkuptojnë rritje të tregtisë me vendet evropiane dhe mbi të gjitha me vendet e rajonit, por paraqesin gjithashtu një rritje të standardit të jetesës në rajonet e vendit në të cilat nuk ka pasur infrastrukturë rrugore moderne gjatë tre dekadave të fundit të pavarësisë sonë. Kjo më së shumti për faktin se ne po investojmë në një rrjet rrugor modern dhe të sigurt në të gjithë vendin tonë, duke krijuar kushte për biznese të reja, vende të reja pune dhe duke ndryshuar imazhin e vendit tonë si një vend me një mjedis biznesi të parashikueshëm dhe të favorshëm të investimeve të reja në sektorë të ndryshëm“, tha Kovaçevski.
Nga foltorja e Kuvendit, kryeministri theksoi se Qeveria ka filluar të realizojë projekte që kanë qenë vetëm në letër me vite dhe janë harruar me dekada.
“Realizimi i projektit më të madh të infrastrukturës deri më tani është duke u zhvilluar intensivisht, konkretisht ndërtimi i korridoreve 8 dhe 10-d, që janë korridore panevropiane. Me prishjen e seksioneve të dy korridoreve 8 dhe 10-d në periudhën e kaluar, praktikisht u intensifikua ndërtimi i rreth 110 kilometra autostradë përmes të cilave për herë të parë pas 30 vitesh do të lidhemi me lindjen dhe perëndimin nëpërmjet një infrastrukture të re dhe moderne rrugore. Po ndërtojmë lidhje me portet e reja në Durrës dhe Burgas dhe po forcojmë lidhjet e transportit me rajonin, përfitimet e të cilave do të jenë të mëdha. Ndërtimi i korridoreve 8 dhe 10-d vetëm në fazën fillestare do të thotë 8000 vende të reja pune dhe i gjithë projekti do të thotë 8000 vende pune në shtet, investime të reja prej 1,3 miliardë euro dhe rritje nominale të PBB-së prej 2% në vit për pesë vitet e ardhshme. Ne po hapim mundësi që kompanitë dhe punëtorët tanë të angazhohen dhe të marrin pjesë në realizimin e këtij projekti më të madh dhe më domethënës të infrastrukturës në vendin tonë. Ndaj u organizuan edhe panairet e punësimit, me të cilat iu bë apel qytetarëve dhe kompanive tona që të mos e humbin këtë mundësi dhe të përfshihen në realizimin e këtij projekti, i cili realizohet nga një nga konsorciumet më të mëdha botërore në këtë fushë ‘Behtel’ dhe ‘Enka’”, tha kryeministri.
Infrastruktura moderne rrugore, përveçse një mundësi për zgjerimin e aktiviteteve të tjera si hapja e hoteleve, pikave të karburantit, restoranteve, nënkupton edhe zhvillim të balancuar rajonal të vendit, një mundësi për angazhimin e kompanive vendase që punojnë në këto kapitale të mëdha, tha Kovaçevski në përgjigjen e pyetjes së deputetëve dhe theksoi se po ndërtohet në të gjithë vendin.
“Ky është një vit investimesh historike, investime që do të mbahen mend dhe që do të mbeten për brezat e ardhshëm. Këtë vit është vënë në shfrytëzim rruga kryesore Kumanovë – Stracin, investim prej 12 milionë eurosh, me të cilin realizojmë projektin e planifikuar për realizimin e pjesës lindore të Korridorit 8. Gjatësia totale e segmentit rrugor Kumanovë – Stracin është 31 kilometra dhe po rehabilitohet për herë të parë pas më shumë se 32 vitesh. Kjo rrugë asnjëherë më parë nuk është rehabilituar, zgjeruar dhe nuk ka marrë pamjen siç është sot. Punimet ndërtimore janë duke u zhvilluar intensivisht në autostradën Rankovce – Kriva Pallankë, ku përveç rikonstruksionit dhe zgjerimit me korsi të tretë shtesë deri në pikën kufitare Deve Bair me Bullgarinë, në degën lindore do të kemi një komplet rrugor Korridorin 8, që vendi ynë nuk e ka pasur kurrë në historinë e tij. Kur flasim për autostradën Rankovce-Kriva Pallankë, është një segment jashtëzakonisht i vështirë, por qytetarët do të binden se do të jetë një nga autostradat më moderne në vendin tonë”, tha kryetari I Qeverisë.
Kryeministri shtoi se Qeveria po ndërton një zgjidhje komplete të re rrugore nga Korridori 10D, dalja për në Prilep, Manastir dhe rruga për në Mexhitli drejt kufirit grek.
Ai paralajmëroi hapjen e rrugës për në kufirin me Shqipërinë, për në Qafthanë.
“Nga viti 2017 deri në vitin 2023 janë investuar mbi një miliard euro në ndërtimin dhe rehabilitimin e rrugëve. Në 32 vitet e fundit në vend janë ndërtuar dhe vënë në përdorim 186 kilometra autostradë ose 5.8 kilometra autostradë në vit. Dhe tani, me ndërtimin e korridoreve 8 dhe 10-d, në 4 vitet e ardhshme do të ndërtohen 23 kilometra autostradë në vit”, tha Kovaçevski.
Ndërtimi i rrugës rajonale Izvor-Garski Most duhet të përfundojë në vitin 2024. Ndërsa kryeministri përmendi edhe rehabilitimin e rrugëve që janë në progres dhe duhet të përfundojnë në një periudhë sa më të shkurtër kohore, si rruga rajonale Veles-Gradsko, rruga rajonale Manastir-Mexhitili, Podmolje-Strugë-Qafthanë, Shkup-Bllacë, Katllanovë-Veles, Strumicë-Dabile etj.
“Të gjitha këto investime infrastrukturore janë një investim i përhershëm që mbetet në trashëgiminë e brezave të ardhshme dhe që u mundëson atyre komunikim më të lehtë, por edhe mundësi për hapjen e bizneseve të reja dhe lidhjen me vendet e rajonit”, tha Kovaçevski.